Gyakori Kérdések

1. Hogy vásárlok?
2. Mi az online rendelés előnye?
3. Hogy kell fizetni?
4. Mennyi ideig tart a kézbesítés?
5. Hogy szállítják le a rendelést?
6. Nem kaptam meg a számlát, mi az eljárás?
7. Hogy ellenőrzöm, ha a termék visszatérítésre alkalmas ?
8. Egy hibás, vagy a rendelésemnek nem megfelelő terméket kaptam, mit kell tennem?
9. Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzt visszatérítés esetén?

1. Hogyvásárlok?
Miután egy olyan terméket találsz, amelyet be szeretnél szerezni, nyomd meg a Tedd a kosárba gombot. Automatikusan megjelenik a Vásárlói kosár, ahol megtekintheted a kosárban levő termékek jegyzékét, illetve módosíthatod a beszerezni kívánt termékek mennyiségét.

Miután megbizonyosodtál róla, hogy egyetértesz a weboldal Felhasználási feltételeivel nyomd meg a Rendelés véglegesítése gombot.

A rendelés véglegesítése céljából kövesd az alábbi 3 lépést:
-1 lépés - töltsd ki a mezőket a rendeléseddel kapcsolatos kézbesítési információkkal
-2 lépés - vedd tudomásul, hogy a szállítás ingyenes 15000 Ft feletti rendelések esetén
-3 lépés - rendelésedhez válaszd ki a fizetési módot

Az egyszerű és gyors rendelésekért hívd a 06.1.700.8398 telefonszámot.

2. Mi az online rendelés előnye?
Az online rendelés több előnnyel jár:
-a rendelésed bármely órában regisztrálható, azt a regisztrálás sorrendje szerint veszik át
-a termékeket a rendelés regisztrálásakor automatikusan lefoglalod, amennyiben azok státusza: „Készleten”
-valós időben tájékoztatnak a rendelésed státuszáról

3. Hogy kell fizetni?
A rendelt termékek kifizetése visszatérítési rendszerben történik és ezt a kézbesítéskor teljesen ki kell fizetni az átadó futárnak, vagy a pénzügyi ügyleteket feldolgozó szolgáltatón keresztül online, kártyás fizetéssel Stripe. A következő típusú kártyákat fogadják el: MasterCard, Visa és Visa Electron.

4. Mennyi ideig tart a kézbesítés?
Miután a rendelésed véglegesítetted, az 2 vagy 3 munkanapon belül 10:00-19:00 óra között érkezik meg hozzád.

5. Hogy szállítják le a rendelést?
A rendeléseket a Magyar Posta futárcég kézbesíti. A csomag feladása után e-mailen értesítés fog érkezni a csomag csomagszám kódjával, amely segítségével ellenőrizheted a küldemény státuszát a futárcég weboldalán.

6. Nem kaptam meg a számlát, mi az eljárás?
A számlát digitális formátumban küldjük el a rendelés leadásakor általad megadott e-mail címre vagy telefonszámra.

7. Hogy ellenőrzöm, ha a termék visszatérítésre alkalmas?
Egy termék akkor téríthető vissza, ha ugyanabban az állapotban van, mint ahogy azt kézbesítették (nincs rajta karcolás, rongálás, nem hiányoznak belőle a kellékek, nem hiányos a csomagolása, nincs elektromossági hibája) és nem tartozik az itt említett kivételek közé.

8. Egy hibás, vagy a rendelésemnek nem megfelelő terméket kaptam, mit kell tennem?
Vedd fel velünk a kapcsolatot a 06.1.700.8398 telefonszámon vagy a info@adona.hu e-mail címen, hogy minél hamarabb megtaláljuk a számodra megfelelő megoldást.

9. Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzt visszatérítés esetén?
A pénzt a terméknek a adona.hu általi átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül térítik vissza arra a számlára, amelyet a visszatérítési kérelem benyújtásakor közöltél velünk.